Thursday, July 22, 2010

=mid-sem holiday=

hari yang ditunggu-tunggu sudah tiba!!! pukul 8.30 pagi (22nd July 2010), bertolak balik ke kelantan..konvoi 4 buah kereta..i was driving for about 6 hours..pencapaian yang sangat mengagumkan sebab at first, aku ingat aku takkan larat untuk drive balik ke kelantan sebab jaraknye sangat jauh..takut mengantuk..actually, my parents tak tahu pun yang aku drive sorang-sorang..aku tak bagitau sebab kalau diorang tahu, memang konpem diorang tak kasi punye..bila difikirkan balik, aku buat macam ni untuk kebaikan aku jugak..sampai bile nak mengharapkan my parents datang dan amik aku kat perak...i'm already 24 and i have to be independent...anyway, alhamdulillah, aku selamat sampai..=)

walaupun cuti, keje tetap ade...aku bawak balik 3 set biology paper UPS 1 untuk ditanda sebelum kembali ke matriks...nanti dah nak habis cuti, baru aku akan tanda paper tu semua..dalam hati ni berdebar jugak nak marking paper UPS ni sebab soalannye agak susah..macam ade students yang akan fail je..oohhhhh, tidakkkkkk...=(

semoga cuti 10 hari ni akan aku manfaatkan sebaik mungkin..dalam hati ni dah siap plan untuk dating dengan kawan-kawan yang ade kat kelantan..diharapkan cuti ni berlalu dengan penuh kegembiraan dan ketenangan...insyaAllah...=)





No comments:

Post a Comment