Sunday, July 11, 2010

=UKM...again=

lepas ofis hour (9th of July 2010) aku terus drive gi rumah sewa kawan-kawan di hentian kajang..i was lonely driving, following kak ina's car..kalau tak follow die, alamatnye sesat la aku..

ni kali kedua aku gi UKM sejak aku keje kat perak...aku decide nak gi bangi tu pun mase jamuan pot-luck unit biologi..tibe-tibe je rase macam nak sangat-sangat ke sane..maybe nak release tension sebab minggu ni adalah minggu yang paling stress bagi aku..stress dengan perangai students yang makin lame makin melampau kurang ajar..=(

best jugak bile dapat pusing-pusing dalam UKM tercinta..rindu sangat-sangat nak balik ke zaman study kat UKM bersama kawan-kawan yang memang gile-gile...terlalu banyak kenangan kat UKM..pahit manis semua ade...nampak sangat aku memang sayang gile kat UKM, asal tension je mesti nak gi UKM...=)

my close & gile-gile frens at UKM : ana, izuwan, mike, akmar, nor, razi, zahir, napi, shah, fitri, shida, zura, kam, kak mimi...miss u all triple much...=)

No comments:

Post a Comment