Tuesday, October 5, 2010

=me & my clumsiness=

actually, i forgot to update my blog...but fortunately, i have my diary..so, memang every story kene refer to that diary..

17 Ogos 2010 adalah hari yang agak memalukan..that was my fault, my clumsiness. aku temankan my friend, wani untuk service kereta die kat Perodua..actually i was feeling uneasy on that day..**maybe my PMS** rasa pening dan sakit perut tapi kesian pulak kat wani pergi sorang-sorang...so, i just accompanied her. dekat dua jam jugak la kat Perodua tu...then, kitorang balik matriks. bila dah sampai kubikel masing-masing, kitorang sambung la buat kerja. only after that aku realize jam tangan aku takde!!! tuhan je tahu perasaan aku mase tu...aku tertinggal jam tangan tu kat atas sinki mase aku masuk toilet kat Perodua tadi..!!! can u imagine how clumsy i was??

dalam keadaan frust macam tu, aku terus call operator kat Perodua tu minta die tolong simpankan jam tangan tu sehingga aku sendiri yang pergi ambil semula jam tu kat sane..=(

fortunately, here come my saviour...a new friend yang aku kenal dalam facebook which i can trust **walaupun aku tak pernah face to face** telah offer diri die untuk tolong aku ambil balik jam tangan tu kat Perodua, actually that Perodua is just near to his house. syukur sangat-sangat sebab ade yang sudi tolong..**walaupun aku rase orang kat Perodua tu mesti pelik sebab yang hilang jam ialah perempuan tapi yang pergi ambil jam tu ialah lelaki**. whatever, yang penting aku dapat jam aku balik..!!

owing to that favourite watch of mine, by hook or by crook, i have to meet that guy...20 Ogos 2010, i met him at Jusco Kinta City, Ipoh. it was nice meeting him, nothing much i can described...he is
a handsome funny guy from ipoh...=)

anyway, aku bersyukur sangat-sangat sebab dapat balik jam tangan tu and at the same time dapat berkenalan dengan seorang lelaki yang baik...
betul la ape yang selalu diperkatakan, setiap perkara yang berlaku ada hikmahnya yang tersendiri...it's true that i was a bit clumsy but my clumsiness means a lot to me...=)


No comments:

Post a Comment