Thursday, October 7, 2010

=syawal 1431H=

bila sebut pasal raya, semua orang pun akan jadi excited...=)

cuti raya aku ialah 8 Sept.-13 Sept.2010..senang cerita, aku cuti sampai raya ke-4 je.
**raya ke-5 dah kena mengajar**. ni cuti raya yang paling sekejap yang pernah aku rase..**welcome to the reality of working life**..

1 Syawal 1431H jatuh pada 10 Sept. 2010..sambutan raya kali ni agak berbeza sebab aku dah termasuk dalam golongan orang-orang yang kene bagi duit raya...hehe. ziarah rumah saudara-mara tu satu kemestian dan tahun ni agak memenatkan sebab nak kene ziarah rumah semua orang dalam masa hanya 3 hari..kepenatan yang menggembirakan!!

pagi raya ke-4, aku drive balik ipoh. tuhan je tahu macamane teruknya traffic jam sepanjang perjalanan tu...
**sakit kaki ni dok tekan clac kereta**. ape pun, alhamdulillah kerana aku selamat sampai.

then, i continued my raya kat perak. 24 Sept. 2010 ialah hari sambutan aidilfitri kat kolej. setiap unit yang ada kene sediakan satu juadah. unit biologi sponsored kuih-muih macam puding dan popia. jamuan raya ni dibuat kat lobi kolej, melibatkan hanya staff dan pensyarah..macam-macam makanan ada..i was bloated to the max!!

then, 1 Okt. 2010 plak ialah jamuan raya unit biologi tercinta. jamuan ni pun best jugak..
**ade ke jamuan unit bio yang tak best??**..once again, i was bloated to the max!!

kenangan menyambut raya memang terlalu best..tiap-tiap tahun mesti ade kelainan dan syukur alhamdulillah sebab aku masih berpeluang untuk menikmati Syawal kali ni...to all my dear family, friends and relatives, i love all of you so much..my life wouldn't be perfect if it's without you..=)

No comments:

Post a Comment